Έχουν περάσει 19 μήνες από το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών. Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη και το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών δεν έχει να επιδείξει τίποτα περισσότερο από παρασκηνιακές μεθοδεύσεις και πειραματισμούς που μόνο στην βελτίωση των Σιδηροδρομικών υποδομών δεν στοχεύουν παρά στη συγκάλυψη των ευθυνών.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι 1,5 χρόνο μετά το δυστύχημα ο ΟΣΕ δεν έχει ακόμη μόνιμη διοίκηση. Ο μέχρι πρότινος Πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιάννος Γραμματίδης, μετά το ατύχημα στην Ανατολική Αττική, όταν αμαξοστοιχία του προαστιακού προσέκρουσε σε δέντρα που είχαν πέσει στις ράγες στις Αφίδνες, επιδόθηκε σε έναν αγώνα επίρριψης ευθυνών προς το Δασαρχείο, με τον ίδιο να εμφανίζεται παντελώς αδιάβαστος για την νομοθεσία καθώς αποδείχθηκε πως 10 μέτρα ένθεν κακείθεν μιας σιδηροδρομικής γραμμής, ο ΟΣΕ έχει δικαίωμα να αποψιλώνει την όποια βλάστηση υπάρχει. Κάτι που ούτε γνώριζε ο Πρόεδρος του ΟΣΕ και ούτε φυσικά έπραξε με αποτέλεσμα να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των μηχανοδηγών και των επιβατών του Σιδηρόδρομου.
Ο κ. Γραμματίδης παραιτήθηκε από Πρόεδρος του ΟΣΕ την 1/10 με αποτέλεσμα το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού να είναι ακέφαλο και να μην μπορεί να συνεδριάσει και να λάβει αποφάσεις. Ο μόνος αρμόδιος να συγκαλέσει το διοικητικό συμβούλιο είναι ο Πρόεδρος και μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης, οι μεγάλες αποφάσεις του οργανισμού δεν θα λαμβάνονται.
Σε ένα μέσο που υποτίθεται πως η αναβάθμιση της ασφάλειάς του ήταν επιτακτική και πρωτεύων στόχος μετά το δυστύχημα των Τεμπών, 582 ημέρες μετά η Κυβέρνηση διαιωνίζει ένα χάος στον ελληνικό σιδηρόδρομο που θέτει σε κίνδυνο μηχανοδηγούς, εργαζόμενους και επιβάτες και αυξάνει το ρίσκο ενός νέου ατυχήματος. Οι ανακοινώσεις του Σωματείου των Μηχανοδηγών (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης) είναι ενδεικτικές.
Όλα αυτά συμβαίνουν την ίδια στιγμή που ο Κυριάκος Μητσοτάκης μας εκθέτει σε όλη την Ευρώπη. Το γεγονός ότι ως αρμόδιος επίτροπος για θέματα μεταφορών έχει προταθεί ο Απόστολος Τζιτζικώστας ενώ ταυτόχρονα Πρόεδρος της Επιτροπής TRAN του Ευρωκοινοβουλίου είναι η Ευρωβουλευτής κ. Βόζεμπεργκ, πρόσωπα που αμφότερα προέρχονται από το κυβερνών κόμμα στην Ελλάδα, μία χώρα η οποία ελέγχεται για την 717 και το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, συνιστά απαράδεκτη ευθυγράμμιση συμφερόντων και παραβιάζει κατάφωρα τη δικαιοκρατική αρχή περί θεσμικών αντίβαρων και συστημάτων ελέγχου ισορροπιών.
Στην χώρα που ελέγχεται διεθνώς για την ασφάλεια των Σιδηροδρόμων έπειτα από το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους η Ελληνική Κυβέρνηση 582 ημέρες μετά έχει μόνο να επιδείξει χάος στην Διοίκηση του ΟΣΕ, σύγχυση αρμοδιοτήτων, νέα ατυχήματα που διασύρουν τη χώρα, επικίνδυνες μεθοδεύσεις, πειραματισμούς και καμία ουσιαστική πρόοδο και αναβάθμιση.