Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν χάνει μέρα που να μην μοιράζει απευθείας αναθέσεις σε λίγους και εκλεκτούς. Έχοντας ξεπεράσει τα 15 δις ευρώ σε απευθείας αναθέσεις στην τριετία 2020-2022 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων, ακύρωσαν προκλητικά οποιαδήποτε ανοικτή διαδικασία για την επιλογή αναδόχου που θα σχεδίαζε το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης για να δώσουν το «χρίσμα» σε μια εταιρεία που την ημέρα της κατακύρωσης δεν είχε καν ενεργό ιστότοπο (site), σύμφωνα και με τις καταγγελίες του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης.
Ο διαγωνισμός για την δημιουργία του λογοτύπου ξεκίνησε με αμοιβή 8.000 ευρώ, ακυρώθηκε πριν τη λήξη της προθεσμίας υποβολής προσφορών για να επαναπροκηρυχθεί με αμοιβή 30.000 ευρώ και εν τέλει λόγω «άμεσης» ολοκλήρωσης των εργασιών απέκτησε «κατεπείγοντα» χαρακτήρα, για να καταλήξει σε καθεστώς απευθείας ανάθεσης.
Μάλιστα, η διοίκηση της Ελληνικό Μετρό Α.Ε., παρότι είχε το περιθώριο να απευθύνει, έστω και στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του Άρθρου 118 του Ν. 4412/2016, ανοιχτή πρόσκληση σε κάθε ενδιαφερόμενο για να πετύχει και χαμηλότερη τιμή του ανώτατου ορίου, προτίμησε να ορίσει συγκεκριμένη εταιρεία, για να μην δεσμεύεται από την επιλογή άλλη προσφοράς.
Η πρακτική αυτή προσβάλλει τους χιλιάδες επαγγελματίες που πασχίζουν καθημερινά στο χώρο της γραφιστικής τέχνης και του marketing και σκιαγραφεί με τον πλέον σαφή τρόπο το πάρτυ των απευθείας αναθέσεων της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Ένα εμβληματικό έργο για το οποίο πλήρωσαν όλοι οι Έλληνες και εργάστηκαν πολλές κυβερνήσεις σφραγίζεται με το γνωστό μάσημα του δημόσιου ταμείου που κάνει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη εδώ και 6 χρόνια.