Ακόμα ένα ταξίδι σε συνθήκες ανασφάλειας και ταλαιπωρίας για όσους προσπαθούν να εμπιστεύονται τον σιδηρόδρομο επί των ημερών της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Παρότι η κακοκαιρία Bora ήταν γνωστή και απασχολούσε τους μετεωρολόγους της ΕΜΥ κατά συνέπεια και τον κρατικό μηχανισμό ανά την επικράτεια, δεν υπήρξε καμία μέριμνα για τη σήραγγα των Τεμπών, η οποία πλημμύρισε ολοσχερώς, με αποτέλεσμα να διακοπούν επ’ αόριστον τα δρομολόγια της Hellenic Train στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Λάρισα-Θεσσαλονίκη.
Νωρίτερα μέσα στην ημέρα η αμαξοστοιχία 1592 του Προαστιακού Σιδηρόδρομου που εκτελεί το δρομολόγιο Λάρισα-Θεσσαλονίκη αφίχθη στην αποβάθρα με κολλητικές ταινίες στο παρμπρίζ, γεγονός πρωτόγνωρο, εξαιτίας των φθορών που υπέστη από συνεχείς «μάχες» που έδωσε με τα πεσμένα κλαδιά των δέντρων.
Κάθε μέρα που περνά, η προκλητική απάθεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη κοστίζει σοβαρά και μοιάζει με πραγματική πρόκληση για τους πολίτες που επιθυμούν να μετακινούνται με τα δημόσια μέσα μεταφοράς. Όμως η εμπιστοσύνη της κοινωνίας έχει κλονιστεί σε αξιοσημείωτο βαθμό, καθώς τα συμβάντα ξεπερνούν κάθε στατιστικό μέσο όρο στους ελληνικούς σιδηρόδρομους, χωρίς ωστόσο να συγκινούν τους αρμόδιους Υπουργούς της κυβέρνησης, οι οποίοι έχουν αφήσει τις μεταφορές στο έλεος των φυσικών φαινομένων παρά τις έγκαιρες προβλέψεις και την ενημέρωση των συμπολιτών μας.
Βουλευτής Α΄ Ανατολικής Αττικής & Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών
Γιώργος Καραμέρος