Καραμέρος: «Χωρίς έγκριση ασφαλείας 70 χιλιόμετρα του σιδηροδρομικού δικτύου – Μουτζούρη αντί για Λευκά Βέλη ετοιμάζει ο κ. Μητσοτάκης»

Η σιγή ιχθύος που τηρεί ο ΟΣΕ για την λειτουργία τραίνων σε τμήματα της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη συνολικού μήκους 70 χιλιομέτρων χωρίς έγκριση ασφαλείας, δείχνει τις ευθύνες της διοίκησης του Οργανισμού και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Την ίδια μέρα που ήρθαν στο φως οι αποκαλύψεις της Εφημερίδας των Συντακτών, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων επέβαλε συνολικά πρόστιμα ύψους 70.000 ευρώ στον ΟΣΕ και την Hellenic Train.

Οι δύο εταιρείες κρίθηκαν υπεύθυνες για τη μη υπογραφή σύμβασης πρόσβασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο από το 2021, ενώ ο Οργανισμός είναι υπόλογος, και επειδή δεν έχει καταρτίσει Δήλωση Δικτύου από το 2023. Ταυτόχρονα, τα περίφημα «λευκά βέλη», δηλαδή τα τραίνα ETR τέθηκαν και επίσημα με ανακοίνωση της Hellenic Train εκτός λειτουργίας από σήμερα, διαψεύδοντας μια ακόμη φορά τις θριαμβολογίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη για επενδύσεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο και αποτυπώνοντας μια πραγματικότητα που όχι μόνο δεν αντανακλά την Ελλάδα 2.0 αλλά μας γυρίζει πίσω στην εποχή του «Μουτζούρη».

Οι ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη δεν έχουν τελειωμό. Βιντεοληπτικό υλικό από την φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας «χάνεται» προς κάλυψη αλήθεια ποίου;

Τραίνα κινούνται χωρίς έγκριση ασφαλείας και οι μεγάλες επενδύσεις στους συρμούς, οι οποίες δεν ήταν παρά ανακαινίσεις προβληματικών τραίνων του εξωτερικού της δεκαετίας του 1990, δεν ξεπερνούν σε διάρκεια ζωής τα τρία έτη. Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν θα κάνει ούτε βήμα πίσω στον αγώνα για διαφάνεια και ασφαλείς συγκοινωνίες που κερδίζουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη της ελληνικής κοινωνίας.